søndag 25. januar 2009

Banglafotos

Joa, som den mainstreamhora jeg er, har jeg også opprettet en blogg. Delvis fordi Facebook-svina stjeler bilderettighetene fra det du legger ut, og delvis så jeg kan ha et sted å gi uttrykk for sinne, småstoff, bilder (derav bloggnavnet), tjas og mas, glede og andre ytringer som måtte havne her. 

Etter å ha tenkt meg om i rundt fem minutter, velger jeg å starte selve bloggen med noen bilder fra Bangladesh, og ikke putte bloggåpningen og banglabildene i to ulike tråder. Så mye har jeg å tenke på. Se på det som en grand opening.

For de som måtte bry seg, sitter jeg altså nå på et luksushotell i Chittagong, i en suite, for en gangs skyld med internettilkobling og strøm (selv om strømmen selvfølgelig også blir kuttet i blant her), til den nette sum av 150 kroner natta. Bangladesh is the shit. Men å få et rom til 8 kroner natta er ikke noe vanskelig det heller. Også er det bittelitt godt å ha et skikkelig toalett, ikke denne gropa i bakken jeg har levd med i en uke. Og varmevann er godt.

Men nokk tjas og mas, bilder:



















1 kommentar: